dimarts, 15 de novembre del 2016

«Jo sóc Carme. Vaig nàixer a la ciutat de València el 9 del 9 del 99 amb 9 dits als peus. Des del primer moment mon pare i ma mare van intuir que jo seria diferent». Així comença «A mi què em passa?»,

Sobre les autores
Tona Català (Biar, 1964) és periodista. Va formar part de l’equip de redacció de Canal Nou Ràdio en els seus inicis. Va treballar en el setmanari El Temps, TV3, Canal 9 i en diferents productores audiovisuals valencianes. A més, va fundar el digital Pica’m en 2009, i ha col·laborat amb diferents mitjans de comunicació.
Carme Morera (València, 1999) és la filla de Tona la protagonista absoluta de «A mi, què em passa?». És una adolescent valenciana que, malgrat que no sap què li passa, tampoc li importa massa. Li agrada viure, riure i no callar-se ni una.



--

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada